-uitgelicht - MCM GEL

Gepubliceerd op 24 december 2021 om 14:23

Deze gel is speciaal ontwikkeld om gewrichtsklachten op een natuurlijke manier aan te pakken. MCM gel bevat 15% magnesiumchloride en is verrijkt met 3 ontstekingsremmers met bewezen werking: OptiMSM, chondroitine en Gember. En heeft een verkoelende effect

Gel speciaal geschikt voor gewrichten:

• verlicht de pijn
  • remt de ontsteking
  • bevordert het herstel
  • zorgt voor soepele spieren en gewrichten.

MCM gel is verrijkt met stoffen als chondroitine, optiMSM en gember.

Chondroitine is een lichaamseigen stof die voorkomt in bindweefsel, kraakbeen en pezen. Het is ontstekingsremmend en ondersteunt de opbouw van gewrichten. het wordt onder meer gebruikt bij artrose en lichte aderontstekingen.

OptiMSM is een bron van organisch zwavel en staat bekend als 'de world's purest MSM'. naar de functie als ontstekingsremmer en bouwstof voor kraakbeen zorgt optiMSM ook voor een betere opname van magnesium.

Gember werkt ontstekingsremmend, is een natuurlijke pijnstiller en bevordert de doorbloeding waardoor afvalstoffen let lichaam kunnen verlaten.

Dosering en gebruik

Gebruik één of meerdere keren per dag op de gewrichten die klachten geven. De gel is prettig in gebruik en heeft een frisse geur. Even laten intrekken, afspoelen is niet nodig. Bij ernstige klachten kun je de gel ook gebruiken voor een pakking van het gewricht. Een folie om af te dekken zorgt voor extra warmte , waardoor de gel beter intrekt en optimaal zijn werk kan doen.

Heb je interesse in dit product, bestel hem dan via onderstaande link.

Zechsal MCM Gel 100ml