F.I.T. Sportbalsem

Vanaf nu zijn de producten van F.I.T. ook verkrijgbaar bij Massagepraktijk Moed.

F.I.T. is een uniek product met een effectieve werking ter voorkoming (en herstel) van (sport)blessures, maar werkt ook zeer krachtig bij spierherstel na een intensieve inspanning. Tevens voorkomt F.I.T. daarbij onaangename ervaringen zoals spierpijn, stramme spieren en kramp. Of je nu topsporter bent, amateur of gewoon door dagelijkse werkzaamheden last hebt van spier- en/of gewrichtsklachten, F.I.T. voorziet in een snelle en direct merkbare bijdrage voor herstel bij spierklachten, spier- en/of gewrichtspijn.
F.I.T. is het resultaat van jarenlange studie en onderzoek bij diverse vormen van sport, maar ook bij ouderen is veel onderzoek gedaan naar de klachten waar zij vaak mee te maken hebben. Spier- en/of gewrichtsklachten worden vaak pas te laat opgemerkt en kan dan zorgen voor onaangename pijn of blokkades van werkzaamheden die van de spieren worden verlangd, of verwacht.

Hoe werkt F.I.T Sportbalsem?

F.I.T. is zo samengesteld dat het snel in het aangedane gebied wordt opgenomen en de doorbloeding stimuleert. Eén van de ingrediënten heeft de eigenschap om, zodra deze het getraumatiseerde gebied heeft bereikt, de afvalstoffen (cytokinen) af te breken. De afvalstoffen hebben een grote aantrekkingskracht tot de zenuwwortels in het betrokken gebied en veroorzaken diverse gradaties van pijn. Deze twee eigenschappen van verhoogde doorbloeding en afbraak van afvalstoffen, geven snel na het opbrengen van F.I.T. Sportbalsem op het aangedane gebied al een verlichtend gevoel en pijndemping.

Wanneer gebruik je F.I.T sportbalsem?

F.I.T. is alleen geschikt voor uitwendig gebruik en kan worden toegepast bij:

• Sportblessures
  • Blessurepreventie voorafgaand aan een (sport)inspanning
  • Snel herstel na sport- en of excessieve inspanning
  • Artritis
  • Chronische pijn
  • Als basis voor medische tape constructies (Kinesiologische tape)
  • Pijn aan onderrug, heup en nek
  • Gewrichtspijn, schouderpijn
  • Spierpijn
  • Slijmbeursontsteking
  • Peesontsteking